Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

autisme?

  • ongeruste moeder

    Hallo allemaal,

    ik maak me erg ongerust over mijn dochter van 4 jaar. Al enige tijd heeft ze uit het niets driftbuien en woede aanvallen. Ook wordt ze elke nacht wakker, angstig. Gebeurt ook regelmatig dat dit 's nachts al gebeurt. Op zich heeft ze best veel vriendjes om mee te spelen. Buitenstaanders merken op dat ze nogal clownesk gedrag vertoont. Sinds vandaag krijgt ze speltherapie. In eerste instantie zat ze vooral bij mij ops choot en wilde ze de dame niet aankijken. Ook tijdens het spelen speelde ze niet vrij. Ze zette de dieren geordend neer en dat was het eigenlijk wel. Op school hebben ze nog niet veel aan haar gemerkt. Ook kan ze zich flink verliezen in haar fantasie. Is het mogelijk dat ze Mccd heeft? Ik heb hier niet veel verstand van, mogelijk dat jullie mij beter zouden kunnen helpen.

    Alvast bedankt

  • Juut 03-02-08

    hoi misschien kun je ook hier eens heen gaan http://autisme.startpagina.nl/prikbord/ verder zou ik je adviseren om via de huisarts een verwijzing te krijgen om haar te laten onderzoeken………..

    groet Juut