Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

coaching studenten hoger onderwijs met stoornis in ASS spectrum

  • Vera Janssen

    Loop jij ook vast in het Hoger Onderwijs of op je stage omdat ze je niet begrijpen of omdat je te weinig begeleiding krijgt van school uit………stuur een @mailtje naar vera@moodsandgoods.nl.Vertel je ervaringsverhalen zodat ik je kan helpen om coachen geïntegreerd te krijgen binnen Hoge Scholen en Universiteiten. Gewoon 1 op 1 coaching,persoonlijk met je eigen tips en tools.

    Als ik kijk naar mijn eigen zoon van 20 die stage loopt en technische informatica studeert kan ik vaststellen dat er weinig tot geen

    stage begeleiding is vanuit school en de werkgever en “collega's”er niets van snappen.Heel vervelend en hij heeft al menig keer willen afhaken als ik hem niet weer de nodige hulp had gegeven.Dus stuur je verhalen………..alvast bedankt.

  • Francis Thole

    HOi Vera,

    Mijn naam is Francis Thole. Ben moeder van een 15 jarige ASS leerling. Hij zit momenteel op Havo/VWO in Heeze en heeft prachtige punten……..en aspiraties om inderdaad te gaan studeren. Ik hou mijn hart al vast.

    Is het niet een idee om samen iets op te gaan zetten voor al die ASS leerlingen die dóór willen leren ?

    Ik heb geen vastomlijnd plan daarover maar speel al langer met dit idee. Ook om voor deze kinderen goede stageplekken te zoeken. Ik heb geen idee waar je ergens woont - ik woon omgeving 's Hertogenbosch. De afgelopen 5 jaar heb ik me hard gemaakt voor een Havo/VWO voorziening hier in de omgeving (speciaal onderwijs) die er nooit was en dat ik nu eindelijk gelukt.

    Maar aangezien mijn zoon zich verder ontwikkelt zou ik hierin méé willen gaan ; zodoende mijn interesse.

    Hoop iets van je te mogen horen.

    Met vriendelijke groet,

    Francis Thole

    f.thole@klmcabincrew.nl